Deel deze pagina
  • Wij gaan werken met klantenvertellen.nl

    Wij gaan werken met klantenvertellen.nl

    Waar ik zelf echt van wakker kan liggen? Een klant die niet tevreden is. 

    Overal waar mensen werken, gaat weleens iets fout. En dat is bij Varia
    Passie voor Slapen niet anders. Natuurlijk doe ik mijn uiterste best om die kans zo klein mogelijk te maken. Mocht het toch een keer niet goed gaan, dan zet ik samen met mijn team alles op alles om snel te reageren en de fout te herstellen. 

    Voor mij is de mening van onze klant heel belangrijk! 
    Hoe ervaart een klant het adviesgesprek en de aankoop bij Varia? Maar zeker
    ook: hoe is de ervaring met de montage en het product daarna?
    Die informatie daar kan ik wat mee. Elke keer als er feedback komt, bekijk
    ik samen met het team hoe we net weer dat stapje harder kunnen zetten. 

    Om de feedback van onze klanten beter op een rijtje te krijgen, gaat Varia
    Passie voor Slapen werken met Klantenvertellen.nl
    Na aflevering van de goederen bel ik in de tweede week altijd zelf even op.
    Even de eerste reacties horen. Als er vragen zijn dan kunnen die meteen
    beantwoord worden. 
    Na een week of 4 stuur ik een mailtje met een enquête van
    Klantenvertellen.nl. Een onderzoekje dat ongeveer 1 minuut tijd kost, maar
    ons wel ontzettend waardevolle informatie geeft. 

    Waarom de keuze voor Klantenvertellen.nl?
    Ik plaats 1 op 1 de cijfers en de recensies – en dat mag ook anoniem - op
    deze website. Zo zorg ik dat de recensies ook echt eerlijk en objectief
    worden weergegeven. 
    Ik heb dus geen invloed op de reacties en recensies die de klanten achterlaten!
    Maar: ik heb zoveel vertrouwen in het team van Varia dat ik dat best
    aandurf. Via Klantenvertellen.nl krijgen onze toekomstige klanten een goed
    beeld van de service van Varia Passie voor Slapen.

    Heb jij in het verleden een aankoop gedaan bij Varia Passie voor Slapen? 
    Ik waardeer het zeer als je dan alsnog jouw feedback wil delen met Varia?
    Ben je tevreden of zijn er dingen die beter kunnen? Dat maakt niet uit,
    schroom niet en deel het jouw ervaringen. Laat het mij weten als je mee wilt doen dan stuur ik je een uitnodiging!

    Ik hoop dat ik over een maand of drie genoeg feedback heb om met een volgend
    blog te komen! Daarin deel ik de reacties van de eerste tijd en de acties
    die zijn ondernomen naar aanleiding van de feedback.



    Vergelijkbare blogs

    • Help jij mee onze webshop te verbeteren?

      Help jij mee onze webshop te verbeteren?

      Collega Barbara is hard bezig met alle producten verwerken in de webshop en ik ben samen met de webshop-bouwer bezig om de webshop steeds weer een stukje beter te maken. Maar op een gegeven moment begin je toch een soort van blind te worden voor je e... Lees meer...
    • ‘Best getest’ is niet altijd ideaal

      ‘Best getest’ is niet altijd ideaal

      Gelukkig bestaat er zoiets als de Consumentenbond. De bond test producten op prijs/kwaliteit en andere voor de gebruiker interessante zaken. Maar: ‘best getest’ betekent niet automatisch dat dit ook voor jóu de ‘beste keuze&r... Lees meer...
    •  12 juli 2014 Tempur Slaapadviesdag bij Varia Passie voor Slapen

      12 juli 2014 Tempur Slaapadviesdag bij Varia Passie voor Slapen

      Een nieuw matras koop je ongeveer eens in de 10 jaar. Logisch dus dat het best een lastige keuze is uit het overweldigende aanbod. Wij werken natuurlijk met onze 90 nachten slaapgarantie, dus zonder risico een aankoop doen. Bevalt het na die 90 nacht... Lees meer...

    Dit blog delen:

    Kees Goddrie

    Kees Goddrie

    Dit blog is geschreven door Kees Goddrie. Klik hier voor meer blogs van Kees Goddrie, of klik hier om meer te weten te komen over Kees Goddrie.

    Reacties

Maak een afspraak

= verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht