Gemakkelijk bestellen, 24 uur per dag!

Begin 2015 zijn we begonnen met het aanbieden van ons assortiment in onze webshop. Behoorlijke klus om alle producten online te krijgen, maar elke week groeit ons aanbod. Met veel plezier ontdekken we dagelijks de mogelijkheden en de onmogelijkheden van het internet.

Wat is er mogelijk en wat is er onmogelijk

De mogelijkheden liggen vooral in het ontzorgen van onze klanten. Weet jij precies wat je al nodig hebt op gebied van slapen? Dan is het natuurlijk ideaal om je bestelling vanuit je luie stoel te kunnen doen.

Zodra je meer advies nodig hebt, dan is het natuurlijk wat lastiger. In onze showroom kunnen we je rustig alles vertellen en vooral laten ervaren. Die mogelijkheid hebben we voor als nog niet via onze webshop. Dat maakt het aanbieden en adviseren van een compleet bed natuurlijk wel wat lastiger.

Advies via de chat of de telefoon

Om te zorgen dat we je zo goed mogelijk kunnen bijstaan bij je aankoop, hebben we verschillende mogelijkheden om je van dienst te kunnen zijn. Telefonisch, onze chat op de webshop, en natuurlijk de e-mail zijn allemaal mogelijkheden om contact met ons te zoeken. En aangezien we allemaal stuk voor stuk werken met de gedachten: Passie voor Slapen, staan we te trappelen om je ook online zo goed mogelijk te adviseren. 

Vertrouwde services en garantie ook online

Passie voor Slapen staat bekend om haar service en garantie. Online leveren we met dezelfde uitgebreide service en garantie. Denk hierbij onder andere aan:
- Slaapadvies
- 24 uurs service
- Bezorging & Montage
- Slaapgarantie
- Hoofdkussen Testservice
- Dekbedden Testservice 

Een kleine bestelling (denk aan dekbedovertrek of hoofdkussen) uit onze webshop versturen wij met Post NL nog dezelfde dag (mits besteld voor 17:30), als onze voorraad toereikend is. Bij de artikelen in onze webshop staat omschreven wat de levertijd is. De voorraadstatus is actueel tot op 60 minuten. In een heel enkel geval kan het gebeuren dat er een gelijke transaktie is. Natuurlijk nemen we dan zo snel mogelijk contact op.

Indien je vragen hebt over de levering kun je ons natuurlijk bereiken op de volgende manieren:
- chat via de site: de chat geeft aan of er iemand van ons team online is, niemand online? Laat dan een bericht achter!
- stuur een e-mail: naar info@passievoorslapen.nl
- bel ons op: 0172 470032 (showroom) of 0614918630 (Lisette Goddrie) / 0614918747 (Kees Goddrie)

We kijken uit naar je bestelling

Met veel plezier verwerken we dagelijks onze web bestellingen. We zijn geen grote organisatie met enorme automatiseringssystemen. Elke bestelling bekijken onze medewerkers zelf en dragen zorg voor een zo goed en snel mogelijke aflevering. Ook via onze webshop dus de persoonlijke aandacht van onze medewerkers!


Van bestelling naar een spoedige aflevering!

In onze showroom in Alphen aan den Rijn houden we een behoorlijke voorraad. Deze voorraad is ruim toereikend om te kunnen voorzien in een snelle levering.  Zodra een bestelling binnen komt via onze webshop, wordt deze direct opgepakt en verstuurd.

Levertijden van producten

Wij werken met verschillende levertijden in onze webshop. Indien er vemeld staat dat het product uit voorraad leverbaar is dan gaat de bestelling (mits voor 17:30), nog diezelfde dag de deur uit. Natuurlijk staan er ook producten in onze webshop die niet uit voorraad leverbaar zijn. Bij deze producten staat de gemiddelde levertijd vermeld. Deze levertijden zijn gebasseerd op 20 jaar ervaring en goede contacten met onze leveranciers.

Hoe gaan we om met de aflevering?

Er zijn twee verschillende manieren waarop we onze producten bij jouw als klant kunnen krijgen. 

Verzending met Post NL 

Producten zoals bedtextiel, dekbedden of kussens verzenden wij door heel Nederland met post NL. De aflevering zal mits voor 17:30 besteld, de volgende dag geleverd worden. Wij werken altijd met een handtekening voor ontvangst en wij verzekeren (max bedrag per zending 500 euro) onze zendingen zodat we zeker weten dat de betreffende bestelling in goede orde gaat aankomen. 

Het maximum bedrag voor verzending met Post NL is 500 euro. Is de bestelling van een hogere waarde dan gaat deze of verdeeld over meerdere zendingen of wij komen de bestelling persoonlijk met onze eigen medewerkers afleveren. 

Post NL biedt de zending 2x thuis aan op het bezorgadres. Daarna gaat de zending naar een afhaaladres in de buurt. Daar ligt de zending nog gedurende 3 weken voor u klaar.

Bezorging en Montage door onze eigen service dienst

Passie voor Slapen is de hele week onderweg om de leveringen bij onze klanten te plaatsen. Indien de bestelling te groot of extra aandacht van onze montagedienst nodig heeft, dan gaat de levering mee in onze eigen planning. Wij nemen dan contact op om een afspraak te maken en onze monteurs komen dan persoonlijk bij je thuis. 

Wil je meer weten over onze levertijden of de aflevering van je bestelling?

Meer informatie over de levertijden of de aflevering van je bestelling is te verkrijgen via Kees Goddrie of Lisette Goddrie. Te bereiken op 0172 470032 (showroom) of 0614918747 / 0614918630 (mobiel)


Goede service en garantie, daar staan we om bekend!

Toch altijd spannend als je een bestelling gaat doen bij een bedrijf wat je nog niet echt kent. Bij Passie voor Slapen zijn we dagelijks in de weer met advies, levering en zorgen dat alles naar tevredenheid blijft verlopen. Natuurlijk gaat er bij ons ook weleens wat mis. We hebben te maken met mensen en geen machines. Waar mensen werken worden weleens fouten gemaakt. Maar die proberen we tot een minimum te beperken en natuurlijk altijd naar tevredenheid op te lossen.

Mocht er toch eens wat fout gaan

Hoe graag we onze leveringen ook perfect zouden willen doen, het kan altijd gebeuren dat er toch iets mis gaat. En als het dan mis gaat dan zorgen we voor en goede afhandeling. Geen dure telefoonnummers met eindeloze wachttijden. Gewoon direct Kees of Lisette (eigenaren van Passie voor Slapen) bellen en wij gaan voor je aan de slag om het op te lossen. 

Het retouren van de bestelling

Natuurlijk kan het voorkomen dat uw bestelling achteraf toch niet helemaal naar wens is. Voor het retouren van uw bestelling kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij overleggen dan graag hoe we dit het beste voor u kunnen regelen!

Meer informatie over retouren van de bestelling

Meer informatie over het retouren van je bestelling is te verkrijgen via Kees Goddrie of Lisette Goddrie. Te bereiken op 0172 470032 (showroom) of 0614918747 / 0614918630 (mobiel)


Uw bestelling betalen via onze webshop

Bestellingen via onze webshop kunt u op diverse manieren betalen. Wij hebben momenteel de keuze voor Ideal of Creditcard. We zijn op de achtergrond hard bezig om ook andere manieren voor betaling van je bestelling mogelijk te maken.

Voor de verwerking van de betalingen werken wij met de veilige online oplossing van Sisow. Sisow zorgt voor een secure omgeving om uw betalingen zo veilig mogelijk te verwerken en te garanderen dat uw gegevens veilig zijn. 

Meer weten over de verschillende manieren van betalen

Meer informatie over het betalen van je bestelling is te verkrijgen via Kees Goddrie of Lisette Goddrie. Te bereiken op 0172 470032 (showroom) of 0614918747 / 0614918630 (mobiel)