Bent u niet tevreden over uw aankoop in onze winkel of webshop? Dan kunt u het product binnen 14 dagen onder bepaalde voorwaarden retouren.

Product besteld via de webshop?

Is het product toch niet helemaal naar wens bij een online bestelling? Dan is het geen probleem om het binnen 14 dagen te retourneren. Het is niet nodig om een reden op te geven. Wel gelden hier enkele voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking*.
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.

Zodra wij het product retour hebben ontvangen, storten wij het geld terug of versturen de eventuele nieuwe productkeuze.

* Dekbedovertrekken en hoeslakens mogen enkel en alleen retour genomen worden als deze niet uit de verpakking zijn geweest.

Aangekocht via de showroom?

Is het product niet helemaal naar wens? Dan bent u van harte welkom in onze winkel, om zo een nieuwe goede keuze te maken. Er is altijd een slaapadviseur aanwezig om je te kunnen bijstaan met advies en informatie. Voorwaarden is dat het product niet in gebruik is geweest en zowel verpakking als product onbeschadigd zijn*.

* Dekbedovertrekken en hoeslakens mogen enkel en alleen retour genomen worden als deze niet uit de verpakking zijn geweest.

Omruilgarantie

Hoofdkussen Bij aankoop van een ergonomisch hoofdkussen krijgt u een omruilgarantie van 14 nachten.
Mocht het kussen echt niet bevallen, dan kijken we samen wat we kunnen doen in de showroom.

Dekbed Ben je niet tevreden over het dekbed dat je hebt gekocht? Dan heb je ook hier 14 nachten omruilgarantie.
Samen in de showroom kunnen we kijken voor een ander dekbed. Lees meer: Dekbedden Testservice

Matras Bij aankoop van een nieuw ergonomisch matras, krijgt u 100 nachten omruilgarantie.
Bevalt het matras niet? Dan kijken we samen in de showroom naar een andere keuze! Lees meer: Slaapgarantie

Banner voor footer