fbpx

Nieuwe huisstijl en een nieuwe naam!

Gewoon een hele andere Varia Passie voor Slapen, een nieuwe plek, een nieuwe identiteit, een nieuw concept, maar met het vertrouwde advies, service en ons team. Onze mening: een nieuwe locatie verdient een heel nieuw gezicht. 

Zelfs de naam gaat veranderen

De nieuwe locatie is spannend, het hele traject er naar toe was spannend, maar het meest spannende is dat we afscheid gaan nemen van het vertrouwde woordje VARIA. We hebben er beide best een beetje buikpijn van.

Waarom nemen we dan toch deze stap? Passie voor Slapen hebben we altijd gebruikt als zogenaamde Pay Off. Maar het dekt eigenlijk veel meer de lading. Als je dan gaat kijken naar de toegevoegde waarde van het woordje Varia, konden we beide die toegevoegde waarde niet beantwoorden.

Na ruim 20 jaar gaan we dus afscheid nemen van de naam Varia!

De nieuwe identiteit

Een nieuwe naam, dus een nieuwe identiteit, uitstraling, logo of hoe je het ook noemen wilt. Tijd om met DE man te praten in Alphen die daar verstand van heeft: Toob, van Buro Toob. Zijn medewerkster Mara heeft samen met Toob, naar ons gevoel echt een super mooie vertaling gemaakt. Onze gevoelens, wat wij willen uitstralen en onze speerpunten, ik zie ze terug!

Onze speerpunten

  1. MAATWERK: Ambachtelijk, Persoonlijk, Advies. Onze belangrijkste USP is maatwerk voor elke klant en zijn eigen situatie. We hebben echte Passie voor ons vak en willen deze kennis graag delen. Het verhaal vertellen, persoonlijk adviseren is de hoofdzaak. Of het nu om de technische kennis gaat of om een styling advies, altijd is het perfect toegesneden op de wensen van de klant. Geen massaproductie, maar ambacht in een nieuw jasje. Altijd een persoonlijke benadering.
  2. WETENSCHAP: Kennis, Onderzoek, Nauwkeurigheid, Garanties. Slapen is een wetenschap. Er is heel veel kennis in huis over het menselijk lichaam, verschillende houdingen, drukpunten en het slapen wordt benaderd vanuit een haat medische hoek. Een slaapadvies vergt tijd en aandacht en wordt altijd technisch onderbouwd. Ook de nazorg verloopt nauwkeurig.Er wordt nagebeld en ervoor gezorgd dat men tevreden is en blijft.
  3. FRIS: Styling, Transparantie, Echt van nu. de manier van overbrengen van informatie is fris en transparant; geen ingewikkelde termen , maar een heldere uitleg waabij je mensen zelf laat voelen en ervaren.

Wat vinden jullie

Wij zijn erg enthousiast, de nieuwe naam, de nieuwe uitstraling, de nieuwe plek. Maar onze mening is veel minder belangrijk. De mening van onze klant dat is wat telt. Kortom vertel, wat vind jij?

Deel

Bekijk meer artikelen

Contact ons